Poprawa procesów gospodarowania informacją jest osiągana przez wdrożenie odpowiednich komputerów mobilnych i urządzeń peryferyjnych:

  • Tablety Przemysłowe - dla pracowników realizujących zadania w terenie.
  • Terminale Przenośne - dla pracowników realizujących zadania w terenie.
  • Skanery Kodów Kreskowych
  • Oprogramowanie do Generowania i skanowania Kodów Kreskowych z zaszyfrowanymi danymi
  • Czytniki RFID
  • Czytniki SmardCards
  • Systemy Inwentaryzacji Środków Trwałych (Oprogramowanie, wdrożenie oraz urządzenia)

Współpraca z ALFAMOBI to pewność sprawnego działania systemów i towarzyszacych urządzeń. Indywidualne dopasowanie akcesoriów wpływa na wyższy komfort pracy. Dzięki temu użytkownicy mogą bardziej koncentrować uwagę na realizacji głównych obowiązków. Wyższy komfort pracy owocuje lepiej wykonanymi zadaniami, wyższym poszanowaniem urządzeń, oszczędnościami z tytułu serwisu i czasu administratorów.